"Скільки не кажи "халва", в роті солодше не стане"

Проект

Закон України
Про внесення змін до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”

 Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Внести зміни до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (Відомості Верховної Ради, 1991, № 16, ст. 200, із наступними змінами):

1. Статтю 50 викласти в такій редакції:

„Стаття 50. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, віднесеним до категорії 1

Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у розмірах:

-     інвалідам І групи: з 1 квітня 2016 року – 50 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 100 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

-     інвалідам II групи: з 1 квітня 2016 року – 40 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 75 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

-     інвалідам III групи, дітям-інвалідам, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу: з 1 квітня 2016 року –            30 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 50 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.”.

2. Частину першу статті 52 викласти в такій редакції:

„Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, в розмірі: з      1 квітня 2016 року – 25 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 50 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України.”.

3. Частину третю статті 54 викласти в такій редакції:

„В усіх випадках пенсії інвалідам, щодо яких установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути меншими від нижчезазначених розмірів пенсійних виплат:

- інвалідам з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС:

для І групи інвалідності з 1 квітня 2016 року – 500 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 1000 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

для II групи інвалідності з 1 квітня 2016 року – 400 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 800 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

для ІІІ групи інвалідності з 1 квітня 2016 року – 300 процентів, а з  1 грудня 2016 року – 600 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

- для інших інвалідів, щодо яких установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:

для І групи інвалідності з 1 квітня 2016 року – 400 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

для II групи інвалідності з 1 квітня 2016 року – 300 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

для III групи інвалідності, дітям-інвалідам з 1 квітня 2016 року –  200 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається Кабінетом Міністрів України.”.

ІІ. Прикінцеві положення.

1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;

забезпечити перегляд міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

              Голова
Верховної Ради України

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”

1. Обґрунтування необхідності прийняття акта

Проект Закону розроблено на виконання пункту 6 доручення Кабінету Міністрів України від 29.10.2015 № 44283/0/1-15.

2. Мета і шляхи її досягнення

Проектом акта пропонується в Законі України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” встановити розміри мінімальних пенсійних виплат, додаткових пенсій та компенсацій в залежності від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Враховуючи зауваження Міністерства фінансів, Міністерства економічного розвитку і торгівлі та Пенсійного фонду, а також застереження Міністерства юстиції, в частині фінансово-економічного забезпечення реалізації проекту акта, пропонується підвищити пенсійні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, поетапно, з 1 квітня 2016 року. Такий варіант законодавчих змін дозволить зменшити видатки на реалізацію проекту акта з 5,3 млрд гривень на рік до 1,6 млрд гривень на 9 місяців.

3. Правові аспекти

Перелік нормативно-правових актів, що діють у відповідній сфері правового регулювання:

Закон України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської  катастрофи”.

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Додаткові видатки для реалізації цього проекту Закону складуть 1,6 млрд грн на 9 місяців 2016 року.

5. Позиція заінтересованих органів

Проект акта погоджено із зауваженнями, які враховано, – Міністерством юстиції України; із зауваженнями, які враховано частково, – Міністерством фінансів, Міністерством економічного розвитку і торгівлі та Пенсійним фондом.

Висновок Мін’юсту від 15.12.2015 р., із зауваженнями щодо невідповідності проекту акта вимогам нормопроектувальної техніки.

6. Регіональний аспект

Проект акта не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

6 1. Запобігання дискримінації

Проект акта не містить положень, які містять ознак дискримінації.

7. Запобігання корупції

Проект акта не містить правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.

8. Громадське обговорення

Проект акта не потребує проведення консультацій з громадськістю.

9. Позиція соціальних партнерів

Проект акта погоджено із зауваженнями Спільним представницьким органом репрезентативних всеукраїнських об’єднань профспілок на національному рівні, які не враховано.

Проект акта погоджено без зауважень Всеукраїнською організацією інвалідів „Союз організацій інвалідів України”.

10. Оцінка регуляторного впливу

Проект акта не є регуляторним актом.

10 1. Вплив реалізації акта на ринок праці

Прийняття проекту  акта не впливає на ринок праці.

11. Прогноз результатів

Прийняття проекту акта дозволить законодавчо врегулювати деякі питання матеріального забезпечення чорнобильців та поліпшити матеріальне становище інвалідів з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, вдів, дітей-інвалідів та інвалідів з дитинства щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою.

Міністр соціальної
політики України                                                                             Павло Розенко

____ ____________ 2015 р.

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”

Зміст положення (норми) чинного
акта законодавства
Зміст відповідного положення (норми)
проекту акта
Стаття 50. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, віднесеним до категорії 1
Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.














Стаття 50. Додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, віднесеним до категорії 1
Особам, віднесеним до категорії 1, призначається щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, у розмірах:
інвалідам І групи: з 1 квітня 2016 року –   50 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 100 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
інвалідам II групи: з 1 квітня 2016 року –  40 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 75 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
- інвалідам III групи, дітям-інвалідам, а також хворим внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу: з 1 квітня 2016 року – 30 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 50 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Стаття 52. Щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи
Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.



Стаття 52. Щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи
Щомісячна компенсація у разі втрати годувальника призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, в розмірі: з 1 квітня 2016 року – 25 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 50 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, незалежно від пенсії, передбаченої законодавством України
Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв’язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством.
В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.
Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету Міністрів України з відповідних питань.   




































Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесених до категорії 1 та у зв’язку з втратою годувальника
Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно з законодавством.
В усіх випадках розмір середньомісячної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.
В усіх випадках пенсії інвалідам, щодо яких установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути меншими від нижчезазначених розмірів пенсійних виплат:
- інвалідам з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС:
для І групи інвалідності з 1 квітня 2016 року –         500 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 1000 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для II групи інвалідності з 1 квітня 2016 року –       400 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 800 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для ІІІ групи інвалідності з 1 квітня 2016 року –     300 процентів, а з 1 грудня 2016 року – 600 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
- для інших інвалідів, щодо яких установлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:
для І групи інвалідності з 1 квітня 2016 року –        400 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для II групи інвалідності з 1 квітня 2016 року –      300 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для III групи інвалідності, дітям-інвалідам з 1 квітня 2016 року –200 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається Кабінетом Міністрів України.

Міністр соціальної
політики України                                                           Павло Розенко


____ ____________ 2015 р.

http://www.mlsp.gov.ua/labour/control/uk/publish/category?cat_id=102036

16 коментарів:

  1. це що фейк чи знущання над хворими людьм

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Прохання бути більш уважнішим! Всі три документи розташовані на сайті міністерства соціальної політики. Дивіться за веб-адресою, яка навадена нижче матеріалу, а саме http://www.mlsp.gov.ua/labour/control/uk/publish/category?cat_id=102036

      Видалити
  2. Все расчитано на лохов. В бюджет не золожено ни одной копейки на увеличение пенсий. Сам Томенко об этом говорит открыто. А напечатали всю эту галематью на сайте минсоцполитики для того, чтобы чернобыльцы до 26 апреля не протестовали, а ждали повышения. После 26 апреля нам объявят, что для повышения нет денег.

    ВідповістиВидалити
  3. ТОГДА ТОЛЬКО ИГНОРИРОВАНИЕ ВСЕХ МЕРОПРИЯТИЙ ВЛАСТИ 26АПРЕЛЯ.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. не только игнорирование - а забастовка, массовая акция! и не 26 апреля - а как можно раньше!!! своим простым игнорированием и молчанием будет так и сидеть на крохах с барского стола.Ведь все умные люди, знаем что власть боиться толпы простых людей, так давайте соберемся и покажем что МЫ ЕСТЬ И МЫ ХОТИМ ЖИТЬ!!!

      Видалити
  4. Не первый год кормят завтраками. А там и КМУ перезагрузится, и продолжим сидеть у разбитого корыта.

    ВідповістиВидалити
  5. НИ СТЫДА НИ СОВЕСТИ МНОГИЕ ЛИКВИДАТОРЫ НЕ ДОЖИВУТ СЭКОНОМИТЭ ПОПРАЗДНУЕТЕ

    ВідповістиВидалити
  6. ТРЕБОВАТЬ ЧЕРЕЗ ДЕПУТАТОВ ВР ПУСТЬ ВНОСЯТ В КРАТЧАЙШИЕ СРОКИ НА РАССМОТРЕНИЕ! и ОПЯТЬ ПОДЛОГ- ВНОСЯТСЯ В % -ТАХ, А НЕ В ТВЕРДЫХ НОРМАХ 6-8-10?!!! С КАКИМ ДАЛЬНОВИДНЫМ КИДАЛОВО?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вот как раз на эти проценты нельзя соглашаться никак!!! ст 54 ч 4 и точка. Раз крутят что б не возвращать статью, значит в постановлении не сахар будет.

      Видалити
    2. Стаття закону 54.4 вiдмiнена ВР на ii повернення пройде не один рiк.Треба боротися за цей проэкт!!!

      Видалити
  7. КОМУ СТЫДНО .ИМ НА ПЛЕВАТЬ НА ЧЕРНОБЫЛЬЦОВ ЧЕМ БОЛЬШЕ УЙДЕТ, ТЕМ БОЛЬШЕ УКРАДУТ ГРОШЕЙ

    ВідповістиВидалити
  8. Что это за херьня напечатана,почему лидеры молчат ,что с тем проэктом ,люди должны знать всю правду,давайте попросим лидеров которые вели переговоры пустьрасскажут нам что с проэктом,если его завалили надо подыматься больше терпеть нельзя у нас очень мало времени.

    ВідповістиВидалити
  9. ВЫ ОПЯТ 6.8.10. ТАК ЗАКОН ОТМЕНИЛИ .НАДО БРАТЬ ЭТОТ ЗАКОН РУКАМИ .А НЕ НА ДИВАНЕ ЛЕЖАТЬ И ОБСУЖДАТЬ .НА КИЕВ И БРАТ ЗА ГОРЛО ЧТОБЫ ТЫРСА ЛЕТЕЛА .А ТЫ ЛЕЖИШЬ ОДИН ПАЛЕЦ В НОСИ ДРУГОЙ В *** .ПЕНСИЮ ДАЙТЕ ЕМУ ПО ЗАКОНУ .

    ВідповістиВидалити
  10. Уважаемые чернобыльцы,в бюджет на нас деньги не заложены.Хоть иди на киев хоть не иди.Уже ничего не изменишь.У минфина одна отговорка:ДЕНЕГ НЕТ.

    ВідповістиВидалити
  11. це ще тільки проект, який розміщено на сайті МІНСОЦПОЛІТИКИ.для того щоб він набрав сили закону,його потрібно внести до ВР.потім узгодити з усіма комітетами ВР. потім внести у повістку дня для розгляду в сесійній залі.потім обговорення.потім,потім,потім.....

    ВідповістиВидалити
  12. Демократический централизм19 груд. 2015 р., 16:44:00

    Данный законопроект возможно принять по срокам прохождения в марте 2016г.Сейчас принять тоже можно,т.к. кабмин перед принятием бюджета вносит целый ряд законопроектов.Но в этом году принимать не буду,не будут "дразнить гусей"- все другие льготные категории скажут:"Дай и мне".Следовательно март наиболее логичный срок принятия. Значит,должны быть АКЦИИ и как можно больше,не просто тупо стоять с флагами...нужно дать картинку и подвести под протесты базу.

    ВідповістиВидалити