16 травня 2013 року відбулось засідання
Консультативної ради з питань соціального захисту громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи при Міністерстві соціальної політики України.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ
Засідання Консультативної ради з питань соціального захисту громадян,
які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
кімн. 1907
"16 " травня 2013 р.
13.00
1. Вступне слово заступника Міністра Л. Дроздової
до 3 хвилин
2. Інформація стосовно
медичного забезпечення і моніторингу повнолітніх осіб, які до
досягнення повноліття мали статус потерпілого внаслідок
Чорнобильської катастрофи.
Доповідач: Кучеренко Сергій Анатолійович - заступник директора
Департаменту соціального захисту громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи - начальник відділу.
до 10 хвилин
Обговорення питання:
до 15 хвилин
3. Інформація щодо діяльності комісій з визначення даних про заробітну плату (грошове забезпечення), одержану особою за роботу (службу) в зоні відчуження в 1986-1990 роках.
Доповідач: Уяздовська Оксана Василівна - заступник директора
Департаменту соціального захисту громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи - начальник відділу.
до 10 хвилин
Обговорення питання:
до 15 хвилин
4. Інформація щодо перевірки правильності визначення статусу осіб,
які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Доповідач: Кучеренко Сергій Анатолійович - заступник директора
Департаменту соціального захисту громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи - начальник відділу.
до 10 хвилин
Обговорення питання:
до 15 хвилин
5. Різне - виступи представників громадських організацій щодо
проблемних питань пов'язаних із соціальним захистом громадян,
які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. ( Микола
Іванович Шамбір - список № 1).
6. Інформація щодо оздоровлення постраждалих осіб.
ТЕЗИ
виступу директора Департаменту соціального захисту громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, -
начальника відділу С.Кучеренка
Питання 2.
Стосовно медичного забезпечення і моніторингу повнолітніх осіб, які до
досягнення повноліття мали статус потерпілого внаслідок Чорнобильської
катастрофи
Згідно зі статтею 27 Закону України "Про статус і соціальний захист
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (далі
-Закон) до дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи належать:
1. Евакуйовані із зони відчуження, у тому числі діти, які на момент
евакуації знаходились у стані внутріутробного розвитку;
2. Діти, які проживали на момент аварії чи прожили або постійно
навчалися після аварії:
у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше одного
року;
у зоні гарантованого добровільного відселення не менше двох
років;
у зоні посиленого радіоекологічного контролю не менше трьох років
3. Діти, які народилися після 26 квітня 1986 року від батька, який на
час настання вагітності матері мав підстави належати до категорії 1, 2,
або 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, або народжені
матір'ю, яка на час настання вагітності або під час вагітності мала
підстави належати до категорії 1, 2 або З постраждалих внаслідок
Чорнобильської катастрофи;
4. Хворі на рак щитовидної залози незалежно від дозиметричних
показників, а також хворі на променеву хворобу;
5. Одержали дозу опромінення щитовидної залози внаслідок Чорнобильської
катастрофи, яка перевищує рівні, встановленні Міністерством охорони
здоров'я України.
Документом, що підтверджує статус потерпілої дитини є посвідчення
(серії Д), яке діє до настання повноліття дитини, тобто до 18 років.
Після досягнення дітьми повноліття встановлення статусу потерпілих від
Чорнобильської катастрофи провадиться на умовах, визначених статтею 11
Закону, згідно з якими визначення статусу пов'язано з періодом
проживання, роботи чи навчання на радіоактивно забрудненій території.
Відповідно до пункту 6 статті 11 Закону до потерпілих від
Чорнобильської катастрофи належать особи, які досягли повноліття, з
числа зазначених у статті 27 Закону, та яким у дитячому віці
встановлено причинний зв'язок інвалідності з наслідками Чорнобильської
катастрофи, за умови проходження переогляду у спеціалізованій
медико-соціальній експертній комісії відповідно до частини п'ятої
статті 17 Закону.
Враховуючи вищезазначене, якщо до досягнення повноліття дитині не було
встановлено причинний зв'язок інвалідності з наслідками Чорнобильської
катастрофи та станом на 1 січня 1993 року вона не проживала (навчалася)
на території радіоактивного забруднення визначений законодавством
термін, після досягнення нею повноліття правових підстав для визначення
їй статусу особи, яка потерпіла від Чорнобильської катастрофи немає.
Стосовно медичного забезпечення і моніторингу повнолітніх осіб, які до
досягнення повноліття мали статус потерпілого внаслідок Чорнобильської
катастрофи, з числа тих, що народилися від учасників ліквідації
наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, що працювали безпосередньо на
промисловому майданчику Чорнобильської АЕС, та осіб, евакуйованих із
зони відчуження.
За інформацією ДУ "Національний науковий центр радіаційної медицини"
Національної Академії медичних наук України діти, які народилися від
батьків-учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (перше покоління
нащадків), відносяться до групи мутаційного ризику, а тому найбільший
важливим є моніторинг стану їх здоров'я та стану здоров'я нащадків
другого та наступних поколінь.
Згідно Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" діти, які народилися
від батьків-учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що
були евакуйовані з зони відчуження, мали посвідчення потерпілих тільки
до 18 років. Все це обумовлює необхідність переглянути існуючу
законодавчу базу щодо медичного забезпечення і моніторингу стану
здоров'я осіб, які до досягнення повноліття мали статус потерпілого
внаслідок Чорнобильської катастрофи, з числа, що народилися від
учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, що
працювали безпосередньо на промисловому майданчику ЧАЕС, та осіб,
евакуйованих із зони відчуження.
Нині особи, які народилися від батьків-учасників ліквідації наслідків
аварії на ЧАЕС та осіб, що були евакуйовані з зони відчуження,
вступають у ранній репродуктивний період, і вже народжується друге
покоління нащадків.
Одна з найважливіших проблем, що виникає в результаті великомасштабних
аварій - це реєстрація постраждалих для подальшого моніторингу. В
Україні існує Державний Реєстр осіб, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи, проте до нього внесена лише часткова
інформація стосовно першого покоління нащадків опромінених батьків, але
відсутня - стосовно другого покоління.
Однією з умов вирішення цієї проблеми є розробка спеціального розділу
до Державної цільової програми подолання медичних наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС, а саме, створення реєстру нащадків першого та
наступних поколінь опромінених батьків - учасників ліквідації наслідків
аварії на ЧАЕС 1986-1987 рр. й евакуйованого із 30-км зони дитячого
населення.
Оцінка кількості осіб, котрі втратили статус потерпілих при досягненні
повноліття, наведена в таблиці 1:
Таблиця 1
Група
спостереження
|
Кількість осіб
|
1.
Особи, котрі народилися від УЛНА на ЧАЕС
та після
досягнення 18-річчя втратили
статус потерпілих
|
45
000
|
1.1
в
тому
числі
особи, котрі
народилися від
УЛНА на ЧАЕС,
які працювали на проммайданчику
|
5
000
|
2.
особи,
які
народилися від
евакуйованих
із зони відчуження
|
15000
|
Всього:
|
60
000
|
Оціночна кількість
дітей, котрі народилися від першого покоління нащадків опромінених
батьків складає близько 3000 осіб.
Фінансово-економічні
розрахунки щодо медичного забезпечення і моніторингу стану здоров'я
дітей (друге покоління) наведені в таблиці 2.
Таблиця 2
Напрямки
фінансування
|
Вартість
за 1 особу, грн.
|
Сумарна
вартість,
грн..
|
Створення
реєстру
та внесення інформації
|
100,0
|
300000,0
|
Підтримка
функціонування реєстру
|
50,0
|
150000,0
|
Моніторинг
стану здоров'я (щорічне
|
500,0
|
1500000,0
|
медичне
обстеження)
|
||
Стаціонарне
обстеження
та лікування (за потребою)
|
2200,0
|
2200000,0
|
Всього:
|
4 150 000,0
|
Фінансово-економічні
розрахунки щодо медичного забезпечення і моніторингу стану здоров'я
осіб (перше покоління) 60000 осіб, які втратили статус потерпілих після
досягнення 18 років, наведені в таблиці 3.
Таблиця З
Напрямки
фінансування
|
Вартість
за 1 особу,
грн.
|
Сумарна вартість,
грн./рік.
|
Створення
реєстру та
внесення інформації
|
100,0
|
6
000 000,0*
|
Підтримка
функціонування реєстру
|
50,0
|
3
000 000,0
|
Моніторинг
стану здоров'я (щорічне диспансерне медичне обстеження)
|
500,0
|
30
000 000,0
|
Стаціонарне
обстеження
та лікування (за потребою)
|
2200,0
|
6
600 000,0
|
Всього:
|
45
600 000,0
|
ТЕЗИ
виступу заступника директора Департаменту соціального захисту громадян,
які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, -
начальника відділу
С.Кучеренка
на засіданні Консультативної ради 16.05.2013
Питання 5.
Стосовно перевірки
правильності визначення
статусу осіб, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Відповідно до Положення про Міністерство соціальної політики України,
затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 № 389, питання
організації на координації роботи, пов'язаної з визначенням статусу
осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, належить до
повноважень Мінсоцполітики.
Починаючи з 2006 року при Міністерстві діє Комісія зі спірних питань
визначення статусу осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії
на Чорнобильській АЕС.
Протягом 2012 року Комісією проведено 17 засідань, на яких розглянуто
913 справ зазначеної категорії осіб, з них підтверджено і визначено
статус учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС 331 особі,
відмовлено у встановленні статусу або визнано видачу посвідчень
безпідставною 353 особам, 228 справ направлено на доопрацювання.
За 4 місяці 2013 року проведено 4 засідання, на яких розглянуто 161
справу: підтверджено і визначено статус - 89 особам, відмовлено у
встановленні статусу або визнано видачу посвідчень безпідставною 21
особі, 51 справу направлено на доопрацювання.
У 2012 році Державною фінансовою інспекцією України проводилися ревізії
фінансово-господарської діяльності територіальних підрозділів
Пенсійного фонду України щодо правильності призначення пенсії, різних
видів допомоги і компенсацій особам, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи, та обґрунтованості видачі документів, що
слугували підставою для призначення пенсії, різних видів допомоги і
компенсацій.
За результатами цієї фінансово-господарської ревізії на розгляд Комісії
протягом 2012 року надійшло 864 справи учасників ліквідації наслідків
аварії на Чорнобильській АЕС щодо правомірності видачі відповідних
посвідчень.
Комісією прийнято рішення по 597 справах: 189-и особам підтверджено
відповідний статус; 274-й особі видачу посвідчення визнано
безпідставною; 133 справи повернуто на доопрацювання.
Одне із засідань Комісії відбулося за участю представника Державної
фінансової інспекції у м. Києві та колишніх працівників ПАТ "Київський
річковий порт", на якому були розглянуті їх документи.
За результатами роботи Комісії розроблено методичні рекомендації для
облдержадміністрацій щодо:
порядку підготовки справ на розгляд Комісії,
про налагодження взаємодії з відповідними регіональними МСЕК,
про припинення нарахування допомог, пільг та компенсацій.
Під час проведення зустрічних перевірок архівних установ, підприємств,
організацій щодо видачі документів про підтвердження участі громадян у
ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та експертних комісій по
встановленню причинного зв'язку захворювань та смертності з дією
іонізуючого випромінювання та інших шкідливих чинників внаслідок аварії
на Чорнобильській АЕС щодо видачі відповідних висновків встановлено
випадки підробки довідок.
У разі встановлення факту підробки документів, Комісією було
рекомендовано передати документи до органів внутрішніх справ для
відповідного реагування.
З метою прискорення опрацювання Комісією документів та прийняття
відповідного рішення, Міністерство постійно здійснює пошукові роботи
щодо документів учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, зокрема
направляє запити до Чорнобильського спецкомбінату для підтвердження
факту участі, до підприємств та організацій, які направляли громадян
для ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.
Міністерство неодноразово зверталося до МО України щодо: внесення змін
до Переліку військових частин установ, підприємств та організацій,
особовий склад яких брав участь в роботах, пов'язаних з ліквідацією
наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, оскільки у розділі
„Військові частини МВС" не значиться військова частина 6033 -
батальйон протипожежної служби Івано-Франківської області;
видачі довідок про особисту участь у ліквідації наслідків аварії на
Чорнобильській АЕС військовослужбовцям військової частини 57278 (137
банно-пральний загін) на підставі експертного висновку щодо умов
проходження служби у цій військовій частині.
До Комісії постійно надходять листи від громадських організацій щодо
розгляду документів, здійснення перевірки та
підтвердження правомірності визначення статусу окремим громадян.
Хочу зауважити, що Комісія розглядає лише спірні питання щодо
визначення статусу осіб, які брали участь у ліквідації наслідків аварії
на Чорнобильській АЕС, за поданням Ради міністрів Автономної Республіки
Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних
адміністрацій.
Для з'ясування підстав
стосовно отримання окремими громадянами посвідчень учасників ліквідації
наслідків аварії на Чорнобильській АЕС необхідно звертатися до органів
соціального захисту районних та обласних держадміністрацій, які
здійснюють відповідну перевірку.
Крім того, надходять численні звернення від громадських організацій
щодо внесення змін до статті 14 Закону України "Про статус і соціальний
захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" .
Громадськими
організаціями порушуються питання про віднесення до учасників
ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС лише громадян, які брали участь у
ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС у 1986-87 роках, а також
перерозподілу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи, категорії 1.
Наголошую, що питання
визначення категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи, опрацьовано на підставі наукових досліджень та врегульовано
законодавчо.
Внесення змін до
зазначеної статті є недоцільним, оскільки порушить структуру
соціального захисту осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи.
Пропозиції:
Посилити методичне
керівництво щодо видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи, в областях.
Утриматися від внесення
змін до статті 14 Закону України "Про статус і соціальний захист
громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи"
* *
*
Інформаційна довідка щодо оздоровлення громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи, у 2013 році
З 01.01.2013 набули чинності зміни до Закону України "Про статус і
соціальних захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи".
На виконання цих змін Міністерством розроблено Порядок організації
оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від
27.03.2013 року №261.
Законом України "Про державний бюджет України на 2013 рік" на виконання
програми КПКВК ДБ 2501200 „Соціальний захист громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" за напрямом
оздоровлення передбачено 370,0 млн.грн.
В межах виділених коштів Мінсоцполітики оголошено торги на закупівлю
послуг із санаторно-курортного лікування громадян, які постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи, у тому числі дітей.
Орієнтовно путівки будуть закуплені на початку червня поточного року.
Для громадян, віднесених до категорії 1, - 100% від потреби, решті
-пропорційно в межах виділених коштів.
Закуплені путівки будуть розподілені між регіонами пропорційно до
поданих заяв з урахуванням вимог вищезазначеної постанови.
Начальник відділу
В. Сліпенко
СКЛАД
Консультативної ради з питань соціального захисту громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
ДРОЗДОВА
Лідія Миколаївна
|
заступник
Міністра соціальної політики, Голова Консультативної ради
|
ПОДОРОЖНИИ
Сергій Михайлович
|
директор
Департаменту
соціального захисту постраждалих від Чорнобильської катастрофи та інших
категорій, заступник Голови Консультативної ради
|
ЗАКРЕВСЬКА
Людмила Андріївна
|
голова
Міжнародного
благодійного фонду "Діти Чорнобиля за виживання", заступник Голови
Консультативної ради
|
КУЧЕРЕНКО
Сергій Анатолійович
|
заступник
директора -
начальник відділу по визначенню статусу постраждалого та зв'язків з
громадськими організаціями,
секретар
Консультативної ради Департаменту соціального захисту громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
|
УЯЗДОВСЬКА
Оксана Василівна
|
заступник
директора -
начальник відділу оплати праці та пенсійного
забезпечення Департаменту соціального захисту громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
|
ПАЛАМАРЧУК
Тетяна Іванівна
|
начальник
відділу пільг
та компенсаційних виплат Департаменту соціального захисту громадян, які
постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
|
ІВАНОВА
Любов Федорівна
|
головний
спеціаліст
відділу визначення статусу постраждалих осіб та зв'язків з громадськими
організаціями Департаменту соціального захисту громадян, які
постраждали
внаслідок Чорнобильської катастрофи
|
АНДРЕЄВ
Юрій Борисович
|
президент
Всеукраїнської громадської організації інвалідів "Союз Чорнобиль
України"
|
БАГРОВА
Зінаїда Феодосіївна
|
президент
Українського
національного фонду допомоги інвалідам
|
БАЗИЛЕНКО
Анатолій Григорович
|
голова
Всеукраїнської
Чорнобильської Спілки інвалідів МВС України, перший заступник голови
Української Асоціації "Чорнобиль" органів та військ МВС
|
БАТАЛОВА
Ірина Константинівна
|
Всеукраїнська
громадська організація інвалідів та постраждалих внаслідок
аварії на ЧАЕС "Відлуння Чорнобиля"
|
БУРЕНОК
Валентина
Лаврентіївна
|
голова
Львівського
обласного благодійного фонду "Діти Чорнобиля Львівщини"
|
БОНДАРЕНКО
Дмитро Костянтинович
|
голова
громадської
організації "Об'єднання військовослужбовців "Союз Чорнобиль"
Збройних сил України"
|
ГЕНІН
Ігор Борисович
|
президент
Міжнародного
благодійного Фонду „Діти України"
|
ГЛАДКИЙ
Василь Михайлович
|
президент
Міжнародного фонду інвалідів Чорнобиля "Чорнобиль-Надія",
Всеукраїнське об'єднання інвалідів Чорнобиля та війни "Відродження
України"
|
ДОМАНСЬКИИ
Віктор Анатолійович
|
президент
Всеукраїнської асоціації ветеранів та пенсіонерів МНС
|
ЗЕЛЕНЦОВ
Олександр
Миколайович
|
президент
Міжнародної
громадської організації інвалідів Чорнобиля, які захворіли на гостру
променеву хворобу, та вдів, чоловіки яких загинули від гострої
променевої
хвороби "Промінь 5-2"
|
ЗЕНЧЕНКО
Олександр Федорович
|
голова
правління Всеукраїнської спілки громадських об'єднань "Координаційна
Рада громадських об'єднань інвалідів та постраждалих внаслідок
Чорнобильської
катастрофи"
|
ІСАЄВ
Микола Всисович
|
виконавчий
директор
Всеукраїнської громадської організації інвалідів "Допомога інвалідам
Чорнобиля"
|
КОЛЕСНІКОВА
Валентина
Прокопівна
|
президент
Міжнародного
благодійного фонду "Діти-інваліди Чорнобиля"
|
ЛИСЕНКО
Юрій Васильович
|
голова
Всеукраїнської
спілки об'єднань громадян "Комітет
ветеранів ядерних випробувань, військових навчань із застосуванням
ядерної зброї"
|
КУНИЦЬКА
Тетяна
Володимирівна
|
президент
Міжнародної
благодійної організації "Захист дітей Чорнобиля"
|
СЛІВІНСЬКИЙ
Едуард Сидорович
|
президент
ВГО інвалідів Чорнобильської катастрофи "Чорнобиль-Єдність"
|
ТУПІЛКО
Віктор Петрович
|
Голова
Всеукраїнської
громадської організації "Чорнобиль-Допомога"
|
ТИШКЕВИЧ
Анатолій Антонович
|
президент
Міжнародної спілки
громадських організацій постраждалих "Союз робочих Чорнобиля"
|
На виконання доручення Міністра Н.Королевської, до складу
Консультативної ради включені представники наступних організацій:
СИМОНЕНКО
Валентина Іванівна
|
голова Правління
Всеукраїнської громадської організації "Дитячий фонд України"
|
ЧУБА
Володимир Григорович
|
голова Київської міської
організації інвалідів "Союз Чорнобиль України"
|
НЕЧЕПОРЕНКО
Іван Іванович
|
голова Київської обласної
організації інвалідів "Союз Чорнобиль України"
|
ЛЕЩЕНКО Марина Михайлівна
|
голова Правління
Іванківського районного об'єднання "Ми - чорнобильці Іванівського
району
Київської області"
|
МАЙОРЕНКО
Тетяна Петрівна
|
голова Львівської обласної
громадської
організації "Полин Чорнобиля"
|
МАКАРЧУК
Лариса Іванівна
|
голова
Київської
обласної громадської організації "Поліське
земляцтво"
|
ТЕТЕРІН
Микола Васильович
|
представник
"Чорнобильської об'єднаної організації профспілки" Атомпрофспілки
|
ОРЛОВ
Максим Іванович
|
голова
профспілкової організації
Чорнобильської атомної станції
|
З використанням матеріалів блогу Чорнобильський Набат
Я так понимаю, что вопрос повышения пенсий не обсуждался!? Видать ради того чтобы покрасоваться и создать видимость своей значимости и собрали людей за которыми нет и не стоят настоящие чернобыльцы. Ну, скажите, кого представляют львовские красавицы типа Буренок? Каких детей? Да и остальные, за исключением СЧУ и ВОВЧ, никого не представляют.
ВідповістиВидалитиРебята с СЧУ и ВОВЧ – не пора ли одним исправлять свои ошибки, а другим ставить вопрос ребром о повышении пенсий ликвидаторам?
Вы что не понимаете, что из-за эвакуированных, вместе с их детьми – вам никогда не видать 6, 8, 10?
Вы работали в зоне и вправе, согласно 54 статьи, требовать свои 6, 8 и 10. "Инши" там не работали и не ликвидировали последствия аварии и прекрасно понимают и помнят, что они никогда не получали пенсий по 54 статье, а лишь по закону об общеобязательном пенсионном обеспечении.
Эти переселенцы ликвидаторам всё испортили. Они начали взятки давать, они по 2 и 3 квартиры получали и хочут что бы пенсия была по группам как у ликвидаторов. Рядом живут семья переселенцев все они с группами и даже уже и правнуки им по три года и уже с группой. Так что о нас тогда говорить. Вот и ростёт численость чернобыльцев. А на фото эти блин пиарщики, уже и 13год половина проходит а толку нет.
ВідповістиВидалитиПравильно сказал!!!
ВидалитиПоддерживаю твой коментарий полностью!!!
Уважаемые анонимы,вы видели кто введен в Консультативный совет? А вы читали тезисы Кучеренко? Вам дан простой ответ, что вносить изменения в ст.14 Закона нет оснований, т.к. категории пострадавших определены на основании научных исследований и урегулированы законодательно. А в ст.54 абзацем 1 определена возможность получения пенсий из заработка в зоне (для ликвидаторов) и 3 абзацем - по Общеобязательному пенсионному страхованию,как вы говорите для "инших", но и те и другие пенсии не могут быть ниже того, что предусмотрено абзацем 4. Вот потому что нет единства нет и толку. И переселенцы разные бывают, смотря откуда переселились. А вообще неужели не понятно, что вас и спрашивать не будут, кому платить пенсии, а кому нет. Есть Закон, но денег на него нет. Вот и нарисовалась фигура из 3-х пальцев.Эвакуированных было 4028 инвалидов, стало 4040 человек, это что вам, ликвидаторам, погоду делает?! Закон вычитайте хорошенько тогда будет, чем аппелировать в Минсоцполитике, а не базар разводить. А знаете, кто больше всех пострадал? Г-жа Майоренко, которая 8 лет после аварии прожила в Полесском. Что по сравнению с ней какие-то ликвидаторы и эвакуированные!!! Ну ты,10:о2, явно запал на Буренок! Она знает кого представляет, потому как сама из Припяти. А вот где в списке Бродовский, Проскурин, Колядин?
ВідповістиВидалитиШановний-Майоренко не 8 років прожила в зоні,чуди звін,да не знаєте звідки,і вона не одна жила,а населення жило в зоні в якій ви напевно були проєздом,а нині герой
ВидалитиМного текста, а смысл один - переселенцы спасли мир от атомной чумы...
ВидалитиДа?
Вспомните слушанья в ВР.Вы думаете здесь будет что-то другое?
ВідповістиВидалитинадо пенсии 6.8.10 только ликвидаторам чаэс ,а остальным от вента
ВідповістиВидалитиТак,что же это получается, ведь в списке переговорщиков нет ни одного ликвидатора.
ВідповістиВидалитиДа там как минимум должно быть с десяток из тех, кто действительно был в 1986-87 году задействован в работах связанных с ликвидацией последствий аварии на ЧАЭС из числа лиц - военнообязанных и командированных от предприятий.
Вот поэтому все вопросы, что идут от ликвидатора находятся в глухом застое.
И вообще на хрена эти переговоры и Консультативная рада.
Ведь в Минсоцполитике имеются многочисленные обращения от ликвидаторов, поясняющие в чём заключается несправедливость.
Не знаю как кто, но по моему всякие эти заседания - это гадня не нужная, да к тому же ещё с таким составом от общественных организаций.
"Так,что же это получается, ведь в списке переговорщиков нет ни одного ликвидатора."
ВидалитиА зачем они там нужны?
Будем решать вопросы только переселенцев и вдов, ведь только благодаря им ликвидировали аварию на ЧАЭС!!!
это пиарщики не хрена не делают
ВідповістиВидалитиОДНИ ПИАРЫ, ОДНИ ЗАСЕДАНИЯ, УЖЕ СТОЛЬКО ВРЕМЕНИ УШЛО НА РАЗНЫЕ ПЕРЕГОВОРЫ, А ТОЛК ОТ ЭТОГО. ТОЛЬКО ЛАПШУ НАМ ВЕШАЮТ И ОДНИ ОБЕЩАНИЯ.
ВідповістиВидалитиЧиновники добросовестно выполняют поставленную перед ними задачу: укоренение распри между категориями пострадавших и целенаправленное уничтожение инвалидов. Ведь все прекрасно знают, что на 1300грн. или 2000грн. чернобыльцам просто не выжить. И все эти совещания ничто иное, как затягивание времени и пустая говорильня с их стороны. Ведь чиновник не слышит, что ему говорят, а знает только одно перед ним поставлена цель. Работу никто не хочет терять. Вот Кравченко Е.С уже нет. Хорошая была жиночка, но уже не соответствует. Зато мужчины командный голос имеют. Децибелами притормозить соображающих и посмеяться (в уме)над мнекающими. Вопрос, что собираются делать с постановой 1210 открыт. То ли еще будет!
ВідповістиВидалитиА ничего с постановлением 1210 не будут и не собирались делать. Уж слишком большое количество претендентов на получение огромнейших, за украинскими мерками, сумм пенсий. Для всех не хватит, да и не всем это положено. Об этом знают те, кто больше всего кричит и требует – это эвакуированные и им подобные.
ВидалитиПозиция вышеупомянутых лиц давно была озвучена ими самими – если не нам, то никому.
Власть на этом умело сыграла, а ликвидаторы, в итоге, в очередной раз остались при своих интересах.
В составе консультативной рады мало подготовленных людей ,способных видеть ,понимать и знающих чернобыльскую проблему в целом и в частностях .Каждая категория будет тянуть на себя - лебедь ,рак и щука . Возможно именно это было целью "пакращення" состава комиссии,представляю какие бои предстоят. СЧУ увеличил свое присутствие. Ликвидаторов действительно мало ,а закон именно этой категории дает преференцию. Хотелось бы знать по каждому : какую категорию представляет.
ВідповістиВидалити"Хотелось бы знать по каждому : какую категорию представляет."
ВидалитиСамые чернобыльские чернобыльцы...
К сожалению юмор анонима 13:05 уже не очень уместен. Действительно мнение складывается, что идет целенаправленная оттяжка не только времени, но и принятие правильного решения. Мало людей, знающих Закон, наблюдаем в этом списке. Главный девиз :"Дайте мени!". А те, кто именно в соответствии с законом, как вы сказали имеют преференции, устав доказывать дуракам из компании "Рога и копыта", на время махнут рукой. Эвакуированные тут ни при чем, так как они находились в 30-км зоне так же, как и ликвидаторы. Это осознанная политика Департамента. Политика сталкивания. По другому не скажешь, ознакомившись со списком Консультативного Совета.
ВідповістиВидалитиНЕ ОПРЕДЕЛЕНА "ТОЧКА ОТСЧЁТА" .ТАК-ЖЕ НЕОБХОДИМО ИМЕТЬ РАЗЛИНОВАННЫЕ "БЕГОВЫЕ ДОРОЖКИ" ...
ВідповістиВидалитиКакая нужна еще точка отсчету? 3,2,1 и аут? Из 116тыс.человек, эвакуированных в 1986г. из 30-км Зоны на 1.01.2013г. осталось в живых 39тыс.489чел. Еще считать будем? Правители дорожки разлиновали нам в одну сторону... Неужели еще нужно о чем-то спорить между собой?
ВідповістиВидалитиНУЖНО , БАТЕНЬКА , НУЖНО !
ВидалитиДО ТЕХ ПОР , ПОКА У МЕНЯ ПЕНСИЯ 1184грн. 15коп. - НУЖНО ! ! !
39.489 чел. остались в живых...Вечная память умершим. По-моему, Вы не учитываете тех эвакуированных ,кому присвоен статус ликвидатора, давайте будем аккуратнее с цифрами.
ВідповістиВидалитиЭти цифры, уважаемый, взяты не из головы, это официальный ответ Минсоцполитики. А по вашему эвакуированные не заслужили не только нормальное социальное обеспечение, но и право на жизнь? В этом вы оказывается правы. Вот это и показывает эта цифра, за которой обыкновенная человеческая жизнь!!!
ВідповістиВидалити