Відмова від авантюри!

ГУМОР

Спочатку було вирішив, що піду на базар і скуплю всі так звані чорнобильські медалі, які лиш тільки існують.

Думаю, якщо всі собі їх по-купляли, то чим я гірше.

Ось вже бачилося, як понавішую їх на свій піджак і буду самим "чорнобильстим-чорнобильцем" України. Однак згодом закралася думка – а раптом можу постраждати?!

Уявіть, що повісив я ці медалі собі на піджак і, раптом, від величезної ваги начепленого металу, поли піджака обриваються, тут "бац!", і все це падає мені на ноги.

Зрозуміло, що травмою без перелому тут мені не обійтися.

Добре зваживши, вирішив не йти на цю авантюру. Начеплю, як завжди, 26 квітня ліквідаторський значок на свій піджак і відправлюся на заходи, приурочені 30-м роковинам Чорнобильської катастрофи.

Шановні! Остерігайтеся травматизму!

5 коментарів:

  1. Правильно сказано молодец може хотя стыдно стане тим що покупляли удостоверения и медали и нетолько - - - - -

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ПОВЕРТЕ НЕ СТАНЕТ СТЫДНО,Я МАЙ 86 ,НИ ОДНОЙ МЕНДАЛЬКИ ,И ПАРАДОКС ЧЕМ ДАЛЬШЕ ОТ РЕАКТОРА И ОТ 86 ГОДА ТЕМ БАЛЬШЕ ЦАЦОК ,СТЫДНО ЗА ВАС УЩЕРБНЫЕ.

      Видалити
  2. Да стыдно должно быть власти.

    ВідповістиВидалити
  3. Я был на ликвидации аварии 1986-199згод,медалек хватает ноя их не разу не цеплял и не носил,мне лучше пусть отдадут мою пенсию,медальки меня не накормят и не вылечать.

    ВідповістиВидалити